Ahad, 1 Februari 2015

Fiesta Gala Geologi 2015: Majlis Alumni Dan Makan Malam Bersama Alumni Geologi UKM 2015

Sebagai pembuka kepada tahun 2015 ini, ada sesuatu yang penulis ingin kongsikan. Penulis ingin menarik perhatian kesemua alumni Geologi Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) bermula daripada batch pertama sehingga batch yang sedang belajar kini, bahawa pada akhir bulan April nanti akan diadakan majlis alumni yang hanya berlangsung setiap lima tahun sekali. Butirannya adalah seperti berikut:

Assalamualaikum serta Selamat Sejahtera
Dato’/Datin/ Prof/ Dr./ Tuan/ Puan/Encik/Cik
Saya wakil dari pelajar geologi UKM 2013/2016 ingin menjemput anda untuk menghadiri Majlis Makan Malam Bersama Alumni Geologi UKM 2015 .Maklumat seperti berikut:

Perasmi: YBhg. Dato’ Yunus bin Abdul Razak
Ketua Pengarah Jabatan Mineral dan Geosains Malaysia


Tarikh: 25. 4. 2015 Hari: Sabtu Masa: 8.00 pm -11.00pm
Tempat: Dewan De’ Seri Endon, Putrajaya
Bayaran : RM 100 (dewasa) – Ahli Keluarga boleh turut serta.
Penasihat program : Dr. Rozi bin Muhd Umor

 
Tujuan utama:
Bermula pada tahun 2010, Kelab Geologi telah menganjurkan program perjumpaan semula bersama warga alumni dari sesi kemasukan pertama. Justeru bagi meneruskan generasi serta menghargai jasa dan sumbangan mahasiswa/i terutama mahasiswa/I tahun akhir, kakitangan akademik dan Program Geologi ini, Fiesta Gala Geologi ’15 telah diadakan pada setiap lima tahun dan dianjurkan sendiri oleh Kelab Geologi UKM.

Oleh itu, pihak kami ingin mendapatkan maklum balas dari pihak alumni mengenai kehadiran anda ke majlis makan malam ini. Sekarang pihak kami sedang menjalankan pencarian alumni secara besar-besaran.Jika alumni berminat, digalakkan untuk meninggalkan sebarang nombor telefon/ facebook/ email supaya pihak kami dapat menghubungi . Kad jemputan secara rasmi akan diberi setelah beberapa perkara kami pastikan dan kad jemputan akan diberi melalui email pada setiap alumni UKM. Kami akan memberi update dari semasa ke semasa di dalam FB group ini. Anda boleh menghantar sebarang pertanyaan kepada kami melalui chat FB, email serta telefon. Akhir kata, diharapkan respon dari alumni diharapkan memberangsangkan. Sekian terima kasih.

Email : figageo@gmail.com
Telefon/ Whatsapp/ SMS :017- 2985897 ( Syahir)
Syahir Jamaluddin
012-6991027 (Nabilah) Nabilah Zainuddin
019-5331671 (Jumaini) Jumaini Silamuddin
017-3265789 (Aishah) Aishah Azli

Diharap para alumni Geologi UKM yang terbaca paparan blog ini dan berminat untuk turut bersama-sama berkumpul dalam acara yang penuh gilang-gemilang ini bolehlah memanjangkan informasi ini kepada rakan-rakan se-batch yang lain dan terus menghubungi individu-individu seperti yang tertera diatas.

Diharap dengan perkongsian maklumat diblog picisan ini sedikit sebanyak membantu promosi bagi pihak ahli jawatankuasa majlis dan pihak yang berkenaan, secara keseluruhannya.

Sumber: Kelab Geologi UKM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan